Հետաքրքիր փաստեր արշավների մասին

Հետաքրքիր փաստեր արշավների մասին

with No Comments

Դուք սիրահարված եք բնությանը: Երբևէ մտածե՞լ եք մոտակա անտառ կամ այգի զբոսանք գնալու մասին:

Եթե ​​նախկինում դա արել եք, հավանաբար դուք կսիրեք արշավը: Կարող եք լսել ձեր ընկերներից արշավների մասին և չհասկանաք, թե ինչի մասին են խոսում:

 

Դե ինչ, արշավը բացօթյա գործունեություն է, որը ներառում է քայլել՝  միաժամանակ վայելելով բնությունը և նրա ստեղծագործությունները:

Այն ամբողջ աշխարհում մարդկանց շրջանում տարածված գործունեություն է  և դրանում ներգրավվելու համար հարկավոր չեն հատուկ ունակություններ կամ տաղանդներ:

 

Այս հոդվածը ձեզ ներկայացնում է հետաքրքիր փաստեր արշավների մասին

 

Արշավը էկոտուրիզմի կարևոր բաղադրիչներից է։

Դրա հիմնական նպատակներն են բնապահպանությունը և բնիկների սոցիալական վիճակի բարելավումը։

Սակայն այն միաժամանակ նաև չափազանց զվարճալի և զարգացնող գործողություն է։

Ավստրալիայում այն ​​համարվում է փշատերև ծառահատում` կապված այն բանի հետ, թե ինչպես դժվար է ներթափանցել խիտ անտառներով և խիտ բուսականությամբ բնության խորքերը:

 

Թրեքինգը օգտագործվում է սահմանված քայլարշավների համար, որոնք ունեն նշված մեկնարկային և ավարտի կետ:

 

Արշավը մարդու առողջության համար ունի մի շարք օգտակար կողմեր

 

Զվարճալի գործողություն լինելուց զատ, այն ունի առողջության զգալի օգուտներ մեզ համար:

Բժիշկ-մասնագետները խորհուրդ են տալիս ժամանակ անցկացնել տնից դուրս, և քայլարշավը դա կատարելու հիանալի միջոց է:

 

Մարդկանց մեծամասնությունը դրական առաջընթաց է ունեցել պարբերաբար քայլելուց հետո: Դրսում դուք ստանում եք վիտամին D:

Վիտամին D- ն կարող է օգուտ բերել ձեր մարմնին։ Այն կարող է օգնել մեղմել ընկճվածությունը, քաղցկեղը և սրտի կաթվածը:

Վիտամին D- ն օգնում է մարմնին կլանել կալցիումը և բարելավել ձեր իմունային համակարգը:

Ձեր մարմնին անհրաժեշտ է որոշակի ֆիզիկական գործունեություն, հատկապես, եթե դուք ունեք ամենօրյա աշխատանք, որը ներառում է երկար ժամերով նստել սեղանի ետևում:

Ինչու՞  չգնալ արշավների և ստանալ վիտամին D- ի մակարդակի բարելավման առավելությունները:

 

Դուք պետք է սահմանեք ձեր սահմանները

Սխալ ընտրված արշավը կարող է նաև հոգնեցուցիչ լինել և բացասաբար ազդել ձեր մարմնի վրա:

Անհրաժեշտ է ընտրել գրագետ էկոշրջագայությունների կազմակերպություն և խորհրդակցել բանիմաց ուղեկցորդների հետ, որպեսզի ձեր մարմինը չթուլանա:

 

Սովորաբար, երկու հարյուր կիլոգրամ քաշ ունեցող մարդը ամեն ժամ կվառի ավելի քան հինգ հարյուր կալորիա:

Այս թիվը կարող է ավելանալ, եթե նրանք ունենան 5 կգ քաշով պայուսակ:

Փորձեք այս փաստերը համադրել նախքան արշավներ սկսելը, որպեսզի այն լինի արդյունավետ և համակարգված:

Հավանաբար, ճանապարհորդելու ընթացքում շրջագայելու եք տարբեր տեղանքներով և փորձելու եք անել այնպես, որ ձեր մարմնին շատ չվնասեք:

 

Հասկացեք ռիսկերը

Արշավի մասին ամենահետաքրքիր փաստերից մեկն այն է, որ այն ներառում է ռիսկի որոշակի աստիճան, և դա ինչ-որ կերպ զվարճացնում է մեզ:

Այնուամենայնիվ, ամեն ինչ զվարճալի է, քանի դեռ վտանգները չեն ազդում ձեզ վրա, իսկ հետո ամեն ինչ պտտվում է և դառնում վատ:

Արշավային պայմանները կարող են ազդել ձեր մարմնի վրա, և դրանք ունենում են հետևանքներ, ինչպիսիք են ջրազրկելը, արևի այրումը, ցրտահարությունը, հիպերտերմիան և այլն:

 

Այլ հավանական վտանգներ են ընկնելու հետևանքով մարմնական վնասվածքները, կոպիտ տեղանքները և վայրի կենդանիների հարձակումները:

Եթե ​​դուք շրջում եք անտառով կամ զբոսայգով, զգույշ եղեք մի շարք այլ թունավոր բույսերից, ինչպիսիք են թունավոր կաղնին և սումախը:

 

Ամեն ինչ միշտ չէ, որ կատարյալ է ընթանալու, ինչպես նախատեսված է, և դժբախտ պատահարները միշտ կարող են տեղի ունենալ կյանքում:

Միշտ պատրաստ եղեք արկածային զբոսաշրջությանը առանձնահատուկ վտանգներին, քանի որ դա ձեր լավագույն պաշտպանական գիծն է:

 

Պատրաստեք ձեր հանդերձանքը

Կարող եք ամենօրյա հագուստով զբոսնել այգում, բայց երբ ծրագրում եք կանոնավոր արշավական դառնալ, ապա ձեզ հարկավոր է համապատասխան  հանդերձանք: Դուք կարող եք ձեռք բերել մասնագիտացված հանդերձանք, որն ավելի հեշտ և հետաքրքիր կդարձնի արկածները:

 

Հագեք արշավային կոշիկներ, որոնք հարմար են տարբեր բաների վրա քայլելու համար, ինչպիսիք են ժայռերը, խոտերը, ցեխը և փոշին: Ցանկալի է, որ կոշիկները դարչնագույն լինեն և չկարողանան շուտ կեղտոտվել, քանի որ նրանք շփվելու են շատ բաների հետ:

 

Ձեր հագուստը պետք է ձեզ պաշտպանի ցանկացած ճանապարհից՝  փշերով և թափառող ճյուղերով: Նրանք նաև պետք է ձեր մարմինը սառը պահեն և ապահովեն, որ շոգ եղանակից այն չվնասվի, իսկ ցուրտ եղանակին՝ պաշտպանի ցրտից:

 

Ձեր քայլարշավի համար անհրաժեշտ կլինեն տարբեր իրեր՝ կախված նրանից, թե որքան ժամանակ եք նախատեսում ծախսել դրսում:

Իրերից շատերը կօգնեն ձեզ արշավի ժամանակ, սակայն փորձեք դրանք նվազագույնի հասցնել և հնարավորինս թեթև պահել ձեր ուսապարկը:

Ուղղակի կրեք այն իրերը,  որոնք ապահովում են ջրի պաշարներ, որոշ նախուտեստներ ՝ ձեր շաքարի մակարդակը բարձր պահելու համար, առաջին բուժօգնության հավաքածուն և ցանկացած այլ բան, որը, կարծում եք, օգտակար կլինի:

 

Այլ առավելություններ

Գիտե՞ք արդյոք, որ արշավը համարվում է երջանկության զգացումը բարձրացնող գործոն

 

Մի քանի մղոնից հարյուրավոր մղոններով քայլելը հաճելի զգացողություն և բնությանը պատկանելու զգացում  է։ Արշավը բնության հետ ներդաշնակման  հնարավորություն կտա: Դա մաքուր հոգու կերակուր է ձեզ համար:

 

Արշավային արկածը  ֆանտաստիկ գործողություն է, որը կարող է օգնել ձեզ ձևավորել մարմինը և միտքը՝  հետամուտ լինել սոցիալական կյանքին:

 

Արշավների կարելի է գնալ միայնակ, ինչպես նաև ընտանիքի անդամների կամ ընկերների հետ:

Ձեր երեխաներին նաև կտրեք սմարթֆոններից և խաղային վահանակներից: 

Արշավը նրանց օգնում է կապվել բնության հետ և կայունացնել մարմնի վիճակը, բաներ, որոնք նրանց կդարձնեն առողջ և ավելի ակտիվ:

 

Բնաճանաչությունը մարդու մեջ սերմանում է ոչ միայն սրբազան Հայրենիքի սիրո և հայրենատիրության գաղափարը, այլև համարվում է առողջ ապրելակերպի կարևորագույն հիմնասյուններից մեկը։

Լեռնային թարմ օդը, սառնորակ աղբյուրները և հրաշակերտ բնությունը նպաստում են մարդու մարսողական և շնչառական համակարգերի կարգավորմանը, դրական ազդեցություն են ունենում մարդու էներգետիկ դաշտի վրա, ապահովում բարձր տրամդրություն և կայուն հոգեկան-ֆիզիկական վիճակ։

 

«Թոնդրակ» արշավական ակումբը բնության հետ կապի ձեր աջակիցն է։

#Կհանդիպենք_Լեռներում 🌄

Հավանեցի՞ք նյութը։